tandkräm+finne=big deal

bellsi tipsar

tänkte tipsa er lite kort nu innan jag tar timeout för hjärnan. har nämligen ovanligtnog lyckas fått en dryg-finne i fejjset nu, urshh. så då kör jag mitt knep som alltid funkat förr ;) jag sätter på lite tandkräm på finnen som ska ligga på under natten och så är jag nästan hundra på att imornbitti så är den borta eller påväg bort åtminstånde. smidigt va? det funkar! promesu, för mig rullar det på iaf :D så, tandkrämen är en storhjälte när man bär finnar, ett tips att dutta på lite på era, det lönar sig absolut! vilken grej alltså ;) att tandkrämen torkar ut finnen,wohow! så nu jävlar ska den rykas bort av mina kära tandkräm. hehe byebye fula finne.

Snapshot_20110907_9

justinbieber tröjan på när jag sover, hehehe vi är gjorda för varandra i drömmen ;)just matching! 

godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0