svar på tal & godnight babys!

nu ska jag borsta tänderna och sånadär nattsysslor, smsa lite och sedan ta mig min skönhetssömn hihi.
såå godnatt vi hörs imorgon gullungar! ps. måste påpeka att statistiken är hög som en flaggstång men kommentarerna rullar knappt fram, fypåer, börja kommentera mera fifaen,annars tappar jag blogglusten,så skärpning! och glöm inte frågestunden här!
avslutar med att svara på en kommentar. allt för er!

svarpåditttal


Wow jättesnygg!

gjorde det ont att ta hål i tungan, vill också men är så rädd för det:O assnyggt verkligen !


svar; tack så mycket! :) det va över lika fort som det gjordes, alltså tog cirka en halv sekund att sticka egenom nålen så hann knappt reagera på smärtan hehe, så det tyckte jag inte fast jag är ioförsig rätt okänslig av mig men endå så du kan lugna dig. dock så gjorde det väldigt ont direkt efteråt och höll i sig i ett par dagar men inte så att man led asmycket, iaf så ere heltklart värt det! kram

tunga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0