someone like you

godkväll mina fina läsare!
i nuläget ligger jag bekvämt i soffan med datorn i famnen och med lite små tittar på teverutan också ;) kollade på idol tidigare forsuure, här har vi en idolföljare, man vet ju aldrig vad man missar ellerhur! dock så föll jag inte för någon speciell idag förutom hetingen! ni vet vem jag snackar om va? ;) hehe. och ibland är idoljuryn för mycket alltså, så överdrivet taskiga....inte ok. har också spanat lite på svenskalandslaget p95, något program om dom som gick på tv2! kuungar på planen alltså. och nu rullar någon film på tv1000, blivit lite smått intresserad av den faktiskt så ska se vad det är för något nu hade jag tänkt. men först svara på några mail jag fått från läsare, ja jag finns alltid här för er, ni vet min situation hur läget är med mig förmodar jag och jag delar gärna med mig av min lilla erfarenhet angående måendet. erfarenhet och erfarenhet men ah. så ska besvara dom självklart. efter texten jag skrev igår, den enorma där jag skrev av mig av mitt helvette, nivet? då bara forsade det med mail från stackars folk som har något problem med nåt. inte alls kul att veta att folk mår dåligt.. absolutly not. menmen då äre bara att finnas där som stöd. finns i varje stund. här når ni mig som jag nämnt ett par gånger redan, men gör det igen: [email protected] :) vet inte om jag ska skaffa mig en blogghotmail istället, för detta är då min vanliga som jag använder på min msn. alla möjliga folk addar mig dagligen och skriver massa så det blir lite jobbigt men kul ändå. vi får se om jag skapar en just för bloggen bara. ojoj va jag skriver. nu avslutar jag så får vi se ifall det blir någon mer update mot kvällen, maybe that så staytuned! ;) pusselipusssss 
230423_1695139862570_1360041576_31342713_3588523_n_large_155046073_large
words

bellsii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0