sanningar om mig själv!

visste-ni-att_115380468_150435485

..jag va väldigt blyg när jag va liten men det har släppt helt, haha är verkligen inte det längre!

..jag har problem med mina knän vilket jag verkligen inte är själv om?

..jag går inte ut utan att ha nåt smycke på mig, känner mig så naken då hehe..

..direkt när jag blivit frisk ska jag till usa för att fira det i fullamuggar!!

..min humor är klockren HAHAHA, och att jag oftast skrattar åt ingenting.

..det knappt syns på min utsida att jag lider av en djupdepression för jag kan se väldigt pigg och glad ut, vilket jag försöker men inte lyckas med på insidan..

..jag har vitaminbrist..hehe

..jag har bott i enköping i hela mitt liv

..har världens goaste sysslingar som bor i washington, usa!

..jag gör 30situps varje kväll innan jag ska sova

..jag stör mig sjuktmycket på folk som inte är sig själva, särskilt för dom som inte vågar stå för sin åsikt i grupptryck och som håller med om någonting som dom inte alls menar!

..jag skriver låtar och ska kanske spela in någon snart, fast borde träna min sångröst lite först haha

..jag skiter i vad andra tycker om mig, har blivit riktigt riktigt stark och det är sjukdomen som gjort mig de blandannat.

..jag har aldrig haft mer än fyra finnar i fejjset på samma gång, därför är jag skarptstolt över min hy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0