pedofilstalker varning!

jag har en äcklig jävla stalker! som ringer mig varje natt och dag med dolt nummer såklaart och håller på å vidrar sig i luren. inte vem som helst där bakom telefonjäveln heller, utan säkerligen en 40+are. fybubblan. äre värt att byta nummer pga att en pedofil lyckats fått mitt nummer av nån slump. oorkar inte, dethär skrämmer mig fan. och jag är hundra på att du läser min blogg också. du verkar ju inte få nog av mig! så med de här ber jag dig läggaav och hålla dig från mig, anmälning kallar annars. vidrigagubbe. gefan säger jag ba. låt mig varaa tack
tack på förhand. FUCKYOU


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad säger han då? ;o

2011-09-27 @ 13:57:30
Postat av: Leia ♥

Tack! :)

Hur är det??

2011-09-27 @ 14:00:51
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0