novell

tjenatjenaa läckerbitar! sitter i min älskadesäng rightnow med datorn i knät och håller förfullt på med att skriva en novell. å gud vilken fantasii men har, shit vill få ut massor men då blire värsta boken som brukar bli resultatet hehehe så får chillaa lite. är någorlunda trött nu efter att ha sovit kanske en eller två timmar inatt bara. det gick veekligen inte....tankarna va i farten.. tur att en gulligkille ställde upp för mig och va vaken å smsa för min skull, naw!♥ ska ta mig en tupluur så fort jag blivit klar med novellen. imorn då elleeä haha driver, men yes. ville ba uppdatera er lite snabbt sisådär! meeer kommer senare, kisses!
smartheaaad........

Kommentarer
Postat av: kevin

snygg !

2011-09-28 @ 14:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0