morning babes!

sällan jag blir väckt av min ivriga hund som nosar på mig och skäller. haha han har så tråkigt när jag sover ;) men han är så fräck, så fort jag kliver upp då går han och lägger sig själv, bad styyle haha. men då väcker jag honom så det blir jämnt! den ägda vovvsingen. iiidag äre torsdag va(?) har en stark känsla över att det är fredag but nono. har lite som ska göras idag, förstofrämst måste jag räkna minst tio mattetal, de fixar jag! matte är fan kul, är jag själv om att tycka det? :p och sedan ska jag träna, duscha, kila iväg en sväng till pappa, äta ute ithink osv. kommer hålla bloggen uppdaterad så ni hänger med in my life. ;) ska också ha kontakt med mina psykologer via datorn för jag står inte ut att snacka med dom "öga för öga" för då blir jag fittirreterad. jaja, ska göra iordning lite frulle till mig nu, glass mm-m (a) vi hörs senare! puzzpuzzzz
bella (55)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0