man får matcha situationen

rosadressIMG_66861

rosa mjukisdressen på idag fast det är fredag då man ska va extra snygg klädd, eller? äh whatever..ska endå bara mysa idag så de passar mig perfa. kom just hem från uppsala där jag träffade några inom bup-vården, det va drygt som vanligt,men snacka om skolan osådära hur jag ska göra med den i fortsättningen, som det ser ut nu så kommer jag få några hemuppgifter att göra som jag redan börjat fått lite smått, sedan får vi se vart det leder senare i framtiden men är fortfarande djuptinne i sjukdomen så får göra det bästa av min situation nu. är på ruggigt dåligt humör nu vilket jag typ alltid är efter möten med dom, antar att det är för att jag är less på dom eftersom jag inte är frisk efter värsta långa hjälpen... så tänker få mig på lite hyffsare humör genom att sätta på den så otroligt skööna filmfavoriten i tecknat, "ratatouille", hehe gillar den skarpt och va ett bra tag sedan jag såg den sist så ska kolla på den nujag. 

hoppas ni får en trevlig kväll och helg. hör av mig snart igen! over and out♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0