kaoset fördes utåt

denhär kvällen har vart lite smått kaos...

papi kom in till mitt rum och ville snacka,
samtalsämnet va inriktning om mitt mående angående min sjukdom jag bär, uknow?
tårarna forsade så det bildades floder.. smärtan delades med papi
han skulle aldrig nånsin i sitt liv gråta ifall inte jag mådde som jag gör.
han gråter aldrig men med mig är det svårt att undvikas
han bryr sig verkligen, det har en stor himlastoor betydelse för mig!
vore mycke svagare utan pappas stöd! he make me stronger
skönt att snacka av sig lite, det behövdes efter panikattacken today
nu har jag rensat mig lite och ska sova, godnatt everybody, every star drömsött♥


Kommentarer
Postat av: ewelina

tack för din komentar!

läste ditt inlägg, rörande :/ alltid tråkgt när man har en orsak till att gråta, men du har tur som har en sån bra pappa till stöd!

och din blogg är super fin (Y) xoxo The biatch ;)

2011-09-21 @ 01:47:27
URL: http://walniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0