ingenting kan smälta frosten på min kind, mer än dina ord att du är min

sötisar! hoppas ni sovit gott? själv så vaknade man alldelesprecis. meeeed fetaste halsonten, åhå.. jobbigtvärre. har alltid ont i halsen nu för tiden typ härligt.... fast nae. planen för dagen blir att åka till västerås, hoppas det blir av, har en heldel jag vill inhandla. så de blir förmodligen shopping där med mami!♥ ska göra en smoothie till mig nu & sedan softa med att läsa min fridatidning jag nyss fått. fick värsta bigness affishen på justinbieber, wiiie! ska hänga upp den på väggen min (a) den femte nu. vill samla så jag har han över hela mina väggar, så väggen liksom består av honom hihi då har man ju världens finaste rum alltså ;) ska knalla till köket nu, hörs later!puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0