i'm not ready to make nice

helluu finisar! tack för era kommentarer om bloggförslag *tar åt mig utav dom* och tänker alldeles snart börja med en suverän idé från någon, nämligen köra en sånhär "30dagars" lista. börjar nog imorgon ska bara fixa till en först. iallafall, nu så gör jag tre saker samtidigt, duktigchey ;) hehe.. jag smsar, bloggar och kollar på teve, den ni :D tss. ska snart börja fixa ordning mig inför att gå och lägga mig, ta en soft duschtur och ta i hårinpackning som jag ska ha i över natten (ger resultat!!), borsta tänderna osvosv. åååh heltrandom nu men fyfasen vilket jävla oväder det är ute, hela lägenheten skakar typ :o shit vad de blåser! mysigt att bara chilla inne då. har inte alls vart på humöret ikväll och är heller inte nu men som tur har jag mina käravänner som stöttar mig,kärlek till er. ah jag har fått panikattack men de pallar jag inte gå in på utan nu säger jag godnatt, dröm sött :D vi hörs imorgon med ny fet update så stay tuned my lovley readers! puzzpuzz

puzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0