...

bella (31)
du måste vägra, du får inte förtryckas, 
du måste tro på dig själv för att någonsin lyckas. 
jag tror på dig, och jag vet du kommer klara om du bara står rak och alltid dig själv kommer vara. 
alla är lika mycket värda och alla lika vackra 
men det försöker få dig att backa och ramla 
visa dom att det inte blir idag, visa dom stolt att jag är jag. 
lev ditt eget liv och gör vad du vill 
skit i andra, som bara säger till att du är fel 
du måste skaffa en bra känsla och få den och stanna 
det är dina val och ditt liv och inte någon annans 
självförtroende mannen, tappa inte tron 
då kan vi klättra upp igen och bygga dig en ny bro 
låt dig aldrig tryckas ner, du är precis som alla andra 
inte mindre värd du måste finnas här, stanna 
för du är speciell på speciella sätt 
det betyder; inget är fel och ingenting är rätt 
lev ditt eget liv och gör vad du vill 
skit i andra, som bara säger till att du är fel 
snälla ge inte upp hoppet, det kommer att bli bra 
du kommer vara stolt över dig själv 
och le varje dag 
tro mig, du, jag vet vad jag snackar om,
1. skit i folk som inte gillar dig 
2. du kan säga: jag är iallafall mig själv 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0