en blick kan säga mer än tusen ord

nu måste jag få skriva av mig,för jag tänker på dig så förbaskat mycket..


det var den där gången, i somras, i cypern. resan kunde inte bli bättre utan ögonblicket med dig, min vackra,fina,underbara tysk,såkallad leon. först vägra jag gå in i affären för jag va så hungrig och ville till en resturang genast men tvingades med in där iallafall efter övertalande av morsan ha-ha och jag tackar henne nu idag för det för om jag bangade ur skulle jag aldrig fått chansen att bemöta dig och få känna lyckan och pirret i magen för du va så vacker. att jag klev in där i butiken och du stod rakt framför näbben på mig,när jag kollade upp, såg jag dina ögon som fick mig att drunkna,blev så fast i blicken så ville inte röra mig eller kolla bort, jag hade velat va fast i din blick förevigt..men jag blickade bort tillslut, jag gick om man ska nämna detaljerat med mamii och kollade snygga handväskor. mina ögon, min hjärna skrek efter att kolla bak där du stod. det gjorde jag och du gav mig ett leende,ord kan inte beskriva hur perfekt ditt leende var. jag log tillbaks förståss och vände mig sedan om igen för att hjälpa ivriga mamma vilken väska hon skulle köpa höhö... sedan gick jag till andra sidan av affären och kikade på piercingar (hoppades på att du skulle närma dig mig och börja prata med mig), ochja du gjorde det också. du va så gullig å fräck som ställde dig brevemig där tjejstuffs va och "lossades" titta på det haha, men förmodar att du ville vara nära mig och jag kunde inte känt mig tryggare än bredvid dig. det kändes så rätt efter bara ett ögonblick,efter att vi fick ögonkontakt. jag kände kärlek vid första ögonkastet. du va så himla vacker, så otroligt fin, min typ, du föll mig i smaken direkt. sedan så kom orden ur din mun som jag bedde om,jag va för feg för att ta första steget, och tack och lov så gjorde du det & börja snacka med mig.kommer aldrig glömma vår konversation och när jag skulle betala hahahaahah... hade önskat och hoppats på att du skulle va svensk så vi hade större chans att ha kontakt efteråt, träffas osv men nejsåklart så är du från tyskland. men du va typ hundra på att jag va svensk och frågade mig om jag va det också. förstod inte hur du kunde veta det ba sådär,då sa du att du fulltut anade det för du aldrig sett snyggare tjejer än svennar. so sweet. haha niläsare ta åt er. iaf, smälte halft när du sa så och när du gav mig dina rarakomplimanger, det kändes så otroligthärligt att få dom just av dig,speciella dig,unika du. vi snackade ett tag, och du valde piercing till mig,den piercingen tycker jag så mycket om nu,pussar på den varje kväll för att du känt på den, helt sjukt hur mycket jag saknar dig. jag har gråtit över det flertal gånger och är så förkrossad att det ska va så svårt att kunna träffa dig...och det mest förjävligaste va ju att vi sågs dan innan jag skulle åka hem, weeey kunde det inte vart lite tidigare,då skulle jag haft den absoluta underbaraste semestern.. men jag ska ju alltid ha otur ellervafan jag får va glad över att vi ens träffades, att jag gjorde som mamii sade och följde med henne in till butiken,seriöst bland de härligaste stunderna i hela mitt liv TROTS att jag inte alls mådde bra psykiskt pga min sjukdom men på någotvis fick du paus på den.heltsjukt ju,i need u here and now,forever bebis! visst vi skriver på msn osv men hur stor är chansen att vi kommer träffas mera..det känns iallafall bra att jag fortfarande snackar med dig där men eeendå så jävlatoomt utan din närhet, du är i ett helt annat land. well..leon, leon, leon. åh du va så fantastisk,leon, elle du är,trotts att vi bara snackade en endaste liten gång irl, men din blick betydde så oerhört mycket, ögon som dödar. vackert krulligtljusbrunt hår och kepsen på huvet och den bara överkroppen hihi, holyy...sedan när du log till mig, att jag va anledningen till att du gjorde det, åhå jag föll direkt, och du tog emot mig då gullet. men alltså fan. jag tänker på dig varjedag..så mycket, så ofta. det känns som om det sänts spår över oss att vi är gjorde för varandra? det pirrar fortfarande i min mage när jag ser dig i mina tankar och tänker på allt vi sa varandra och främst då jag skriver med dig. fnissar för mig själv men ändå faller tårar ner.. kan man sakna någon mer än jag saknar dig eller....leon. det ögonblicket med dig är ett 
öga-mot-öga.och jag skrev "du'" för att jag ska be han translaeta detta och läsa det. hihi just so u know.
värdefullt 
minne för livet. 


printscreena en konversation mellan oss,intressant för er? nja ;) men iallafall, där ser ni en bild på honom också.
hah cute, min gosak! 

hihii

                                                                                                           ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0