det är fan inte lätt när det är svårt

fan, nu skiter jag i allt..
varför ska jag stanna kvar 
det enda jag får är massa värdelösa svar 
ni säger "ja, det kommer ordna sig, du kommer att må bra" 
jag vet att ni bara ljuger för att få mig stanna kvar 
jag fattar inte varför, fan, ni älskar inte mig 
ni beter er som en låga som har brunnit utan eld 
jag har försökt så många gånger 
jag har väntat på tiden 
men orkar inte längre, ser ni inte att jag lider? 
snälla, ta mig härifrån, bort från denna värld 
till en plats där allt är underbart och ingen har besvär 
jag går under varje dag men jag försöker att va glad 
nu slutar jag försöka det blir ändå aldrig bra 
det känns som det är slut nu 
för jag orkar inte mer 
gud lyssnar inte på mig 
hur mycket jag än ber 
mina tårar är för många, har förvandlats till blod 
kanske vore det bäst om bara lilla bella dog
fly away and please take away the pain 
don't go back, to the shadows 

varför ljuger du för mig, har du kollat på min själ? 
då vet hur mycket skit, jag där inne bär 
i mitt innersta rum finns bara djupa sår 
tiden läker ingenting det har ju gått flera år 
jag står på min bro och tittar ner emot rälsen 
jag tänker "ska jag hoppa?" och jag får en klump i halsen 
det känns som allt är över nu, som om jag är på botten 
livet är ett spel och jag fick nitlotten 
allting känns så värdelöst vill bara komma bort 
bort till andra sidan av himlen eller nåt 
bara känna en känsla av lycka igen 
bara kunna vara glad och skratta igen 
det fanns en tid då jag älskade mitt liv 
men nu är ingenting som förr, inget är sig likt 
jag önskar att jag aldrig fötts, nu vill jag bara dö 
jag duger aldrig till nånting vad jag än gör
det är hemskt att må såhär 
det finns inget man kan göra 
fortsätt bara att kämpa är det enda man får höra 
det är svårt att vara stark och hålla modet kvar 
ska jag leva eller dö 
har jag ens något val 
vill åka till himlen och stanna där för alltid 
aldrig komma tillbaks till denna fuckedup tid 

img12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0