Dag 6- Min största idol

har faktiskt ingen speciell som jag avgudar mer än alla andra artister jag tycker om!
men.. det finns endå än jag nöter mest dagligen och det är svenskrapparen sofijah;
underbartvacker är hon!
lyssnar otroligtmycket på hennes fantastiskalåtar just för att känslor verkligen väcks
& texterna stämmer så fruktansvärt bra in på mig föremesta. speciellt "fly away" låten.
mycke cred till henne!

här är endel av hennes låtar, tycker om alla lika mycket.
enjoy!
efter tusentals lyssningar på låtarna blir jag aldrig nånsin less!
ääälskar sofijah!♥

Kommentarer
Postat av: Erica

Sofijah är helt klart bäääst där!!!

haha äsch skiter ide nu ! för att du är verkligen de! :) Riktigt fin blogg ! O jag kör länkbyte nu. såå du vet !:) pusspårej !

2011-09-20 @ 20:54:45
URL: http://ericabeatricelundell.myshowroom.se/
Postat av: Evah

Fin bild :)

2011-09-21 @ 13:59:20
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0