Dag 4- Min bästavän

jag har flertal nära vänner men det finns en som står mig närmast hjärtat, som är min andra halva och henne får detta inlägget gå ut till!

 


finner egentligen inga ord för min allra bästavän erica lindberg. hon är så obeskrivligt bra. finns alltid här för mig, den människan som jag kan prata med i alla lägen, den som förstår mig och ser mig på ett sätt som ingen annan gör. den tjejen som har humorn som man bara älskar, talangen att få en på bra humör hela tiden, hon smittar alltid av dig ett leende på läpparna, en jag kan lita fullut på utan tvekan och tviel. trivs så otroligt bra med henne och hon sprider enormlycka till mig. våran humor knäcker och vi är så himlans lika men ändå olika. kan inte ha tråkigt med denna bruden. vi är galna tillsammans. hon är ljuset i mitt liv, ljuset när mörkret tar över, en stjärna som alltid skiner hos mig. hon är äkta raktegenom, finns ingen underbarare, så sjukt jävla bra är vad hon är! hon betyder mega mycket för mig och jag älskar henne mest av allt på jorden, hon är min andra halva, den bra delen!! jag är verkligen lyckligt lottad som fått chansen att lära känna henne, vem bangar på att va vän med en ängel liksoom? gosh vad jag uppskattar att jag har just henne vid min sida, att jag kan kalla henne; min bästavän. 


nu i min situation, nu när jag lider av mitt besvär inom min sjukdom så ger hon mig så mycket hopp, hon stöttar mig helatiden och jag kan verkligen snacka av mig med henne everytime, day and night, vet att hon står där brevid och är mitt stödben, all den glädje hon sprider till mig. it mean a lot of for me. såna sannavänner är till för, att finnas där när man håller på att falla och ta emot en. hon är helt otrolig, värd allt. 


världens finaste erica lindberg. världens bästadu! min bästavän


den bästa gåvan gud sänt mig,

 

2011-09-10-17.56.13-618x1024

finadu

bestfriends (2)älskl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0