Dag 3- Mina syskon

jag har två systrar, båda två är äldre än mig. vi tre kommer väldigt bra överens med saker och står varann rätt nära. förr bråkade vi väldigt ofta om så onödiga saker som vi bara skrattar åt idag, och nu förtiden är vi föremesta sams men ibland händer det såklart att vi småtjaffsar, ingår i relationen ju. iaf, kan berätta enskilt om my sistaah's from same mistah. 

 


Michaela Nyqvist är namnet på min "riktiga" syster, alltså vi har samma mamma och pappa vilket mina andra syster och jag inte har. well, hon är ett och ett halvt år äldre än mig, alltså så fyller hon arton snart och får röjja på krogen, najs för henne. det händer ofta att jag är avundsjuk på henne för hon alltid vart så lättlärd av sig i plugget osv och alltid haft dendär super vettigaIQhjärnan. hon är väldigt ordningsam av sig, skulle kunna kalla henne mr.perfekt. det är ett passande ord. hennes betyg är i fullpott i skolan och hon går andra året i samhälls-linjen på gymnasiet. hennes mål är att bli något inom ekonomin har jag för mig. på fritiden umgås hon alltid med kompisar, satsar på skolan enmassa, tränar på gym och feestar like always, varje helg är hon på hugget för partaaj. vi är väldigt olika vi tvåå, hon och jag. jag är mer dendär sociala-envisa-tuffa-oblyga typen medan hon är mer snäll-ordningsam-smart-blygsam av sig. men ändå så matchar vi bra tillsammans, vi är lika på något vis. har samma smak när det gäller killar, tycker likadana är snygga osv. hehe vi har samma ögon ;) hon är kortare än mig, hihi strax under 160 skulle jag tippa på att hon är. hon är singel och sökande så comeon guys, ta chansen att haffa min läckra syster. folk brukar säga att vi är lika av oss, men noway ser ingen likhet mellan oss faktiskt? hon är sjukt underbar och go! smittar alltid av sig leende på läpparna! min finfina syster som ser ut såhära:

systeer

 


och sedan min andra syster som jag endast delar mami med, alltså har vi inte samma pappa, min halvsyster dårå. hon heter Jennifer Nyqvist och är fem år äldre än mig, alltså 21år gammal. hon jobbar i stockholm på en smyckeaffär och bor föremesta hos sin kära pojkvän, det är sjukt söta tillsammans hehe. alla tror typ att jag är äldre än henne eller att vi är jämngamla fast hon är fem hela år äldre, haha hon ser ganska yngre ut ämn vad hon är i folks ögon ;) ba braa, she lajk it. hon är riktigt goo och vi hittar ofta på saker tillsammans, chillar i sthlm osvosv. finns där för varandra som äkta syskon gör! finns inte så mycket mer att säga. så avrundar här och nu! såhär ser hon ut iaf, beaaautiful hon är lik mig ju, haha skämtåsido!

jeffe

 


och så bilder på oss tre från cypern i somras! haha visst är vi olik varann? iaf inte lika


jennifer längst åt vänster, i mitten micki och åt höger jag in my blondietimes

254739_10150261960468418_568448417_7306589_5371650_n254739_10150261960473418_568448417_7306590_2225550_n


Kommentarer
Postat av: jennifer

jag älskar dig syster:) <3

2011-09-20 @ 00:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0