Dag 12- När och varför började jag blogga?

när? om jag ska gå efter när jag startade min allra första blogg var för sig, så va det år 2007 trorjag? den är borttagen nu så vet inte exakt. men runt 07-08 iallafall. va fjortis då iallafall! runt 12-13 år skulle jag tippa på. yea!

varför? hade läst olika bloggar ett tag och började leva mig in i själva "blogg-världen", vart sugen och tyckte det skulle va ballt att ha en alldeles egen driven blogg, hehehe. & så ville jag ha som en dagbok som jag kunde blicka bakåt i sedan, men är man iqbefriaaad som mig höhö så kan man endå inte det för man raderar bloggen. lol. men iallafall så vare. kameran va på hugget också, och det kändes som ettbra ställe att dela med sig av bilder på, som outfits,vardagsbilder osv.

har haft ungefär 4-5 bloggar innan denna. som alla tagits bort efter en period, vilket jag ångrar nu. vill ju kunna se hur mitt liv va då osv uknow. varför tog jag bort de då? lusten vart väldigt svag och tappad. pallade inte lägga ner tid på bloggandet nå mer, så de höll kanske i ett halvår nåtsånt. om inte mindre.
- denhär bloggen ska jag försöka ha kvar! :)


nångång när jag pallrar mig in på min gamla dator kan jag kanske bjuda på massagamla headers jag har i en bildmapp där, från mina gamla bloggar genom tiderna. om ni vill? ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket! :)

2011-09-27 @ 18:16:32
URL: http://elinannawinegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0