Dag 1 - En bild på mig själv + 10 fakta om mig

isabellanyqviist

 

1. jag har en OCD - depression - ångestsjukdom som de flesta redan vet


2. jag är 163cm lång


3. jag är en riktig kackelmaja.. höhöhö


4. jag mår som bäst när jag får bjuda på mig själv å shaaka loss till musik, yeah


5. jag har svårt att falla för en kille. de krävs dedär lilla extra


6. jag går inte nånstans utan min mobil eller nå smycke på mig


7. jag kanske blir värsta filmstjärnan snart ;)


8. jag funderar ofta på onödiga saker, fråga mig inte vad..


9. jag skrattar typ alltid i fel lägen, haha kan inte hålla mig fast jag inte ens tycker det är kul? wierd-.-


10. jag har en rejäl medkänsla....kan tycka det är obehagligt när någon beteer sig illa mot nån då jag ser på, gråta när jag ser en katt skada sig på tvn, när några bråkar osv :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0