we get away with everyday shit but everyday shit

gick på en promenad tidigare och självklart ska det börja regna när man kommit en bit bort.. grymt! FAST NE.
så vände på dirren men kom ändå hem helt dygnsur.. så en varm och soft dejt med duschen satt perfa!
nu är jag nyduschad och fryser inte längre - fräsch också för den delen!
efter jag skrivit inlägget klart. ska jag ringa och snacka med en viktig person för mig.♥ behövligt nu må jag säga!
känner mig riktigt krisig och svag.. förvånar mig inte de allraminsta ifall en panikattack skapas snart, hold oon..
bjuderr på ett par webbilder tagna strax innan jag stack ut här nedan, thats my fejjslook today
uppdaterar mer senare, over and oout, pz
Your animation

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sjukt söt är du! :) och Grym blogg verkligen!

2011-10-19 @ 15:51:58
Postat av: cassandra

sötnos :)

2011-10-19 @ 16:23:04
Postat av: Anonym

du har skit fina ögon :O

2011-10-19 @ 16:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0