vad ska man säga när allting är sagt

godfuckingmoorgon sweethearts! blir väckt som vanligt, alltid lika gosigt med minhund som nosar och pussar på mig, absolut.. hehe magen kurrar galet så ska be mami servera frulle åt mig, hon får slava mig idag när jag knappt pallar resa mig från sängen för jag är så sjuuk. *suck* dör typ, smärtan är oehör, men orka.. typ nej.. min dag är någorlunda räddad iaf, ser att statistiken redan ligger på över 100 unika fastän klockan bara är åtta!! ojoj det nöjjer jag mig skapligt med! hehe och så kanske jag får en överraskning idag också, den är på G iaf! hm.. vad kan de va? stay tuned ;) over and out nu, pussss sköt om er!

There's something that I feel I need to say
But up 'til now I've always been afraid
That you would never come around
And still I wanna put this out
You say you got the most respect for me
But sometimes I feel you're not deserving of me
And still you're in my heart
But you're the only one
There's something that I feel I need to say
But up 'til now I've always been afraid
That you would never come around
And still I wanna put this out
You say you got the most respect for me
But sometimes I feel you're not deserving of me
And still you're in my heart
But you're the only one

Kommentarer
Postat av: Signe

Tack tjejen! Det värmer :-) Riktigt ball din med :D Kram ♥

2011-10-07 @ 08:27:11
URL: http://signeobergs.blogg.se/
Postat av: niklas

satan va söt du är :)

2011-10-07 @ 08:35:37
Postat av: Ida

Hej! Jag lottar ju nu ut en jätte snygg earcuff på min blogg, va med och tävla! :) Kram!

2011-10-07 @ 08:49:53
URL: http://heyida.devote.se
Postat av: Maria

Fin blogg! :)

2011-10-07 @ 09:14:20
URL: http://mariaasofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin!

2011-10-07 @ 09:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0