every rose has it's thorn

oj va statistiken höjjs, yeyee! ni är så välkomna hit sweeties, hoppas ni stannar! ;) och tusen glädjande taack för era fina kommentarer, ni är så goa, massa kärlek till er. förövrigt så har jag precis tvättat mitt löshår så nu är det aas lent, hihi lovely. väntar in mitt favvoprogram som börjar klockan åtta på 5an, sol, fest & oroliga föräldrar. himla kul å se på! har gått å blivit förkyld och fått fetaste halsontet nu tack vare min käramamma som smittat mig.. härligt!!! *host* så knarkar halstabletter nujaa, ett plus i kanten att dom är goda! hehe.. fuck att jag inte kan träna nurå pga fucking förkyldningen, fml. well, nu ska jag va social med en fin vän till mig som behöver lite råd, finns alltid!! sånna vänner är till för, right. jappsii! seeeya later bejbies hoppas jag? slängpussen

hååret♥!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt utseende <3

2011-10-06 @ 20:17:29
Postat av: Anonym

ditt utseende <3

2011-10-06 @ 20:17:30
Postat av: Anonym

ditt utseende <3

2011-10-06 @ 20:17:30
Postat av: Anonym

ditt utseende <3

2011-10-06 @ 20:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0