smile because it makes u beautiful

godkvällens mylovely readers! :) chillat som en took heladagen lång, till mesta delen av dagen spenderad i soffan framför MTV, gamlatiders hehe och även framför denna drogfilur även kallad mycomputeeer. tränade en timma ungefär på löpbandet iaf, woohow de går bra nu! är ruggigt möör nu efteråt så kommer troligen sova sjukt bekvämt inatt oom man bortser från min oro kring tankekretsen. men assåå, nu spamar en drygis mig på ansiktboken så ska väll se vad muppen vill mig. med detta säger jag godnatt och hoppas ni drömmer söta drömmar! vill tillägga att jag tycker ni jättegärna kan komma med era åsikter kring vad ni vill se mer av i bloggen och jaa, vad jag ska blogga om som faller er i smaken! för min lust börjar svagna till lite nu igen, så help me plz med peppning, need it. PZ
HAHAHA diggarbildförklaringarna

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv: Tusen tack =) Vad händer i veckan då?

2011-10-18 @ 00:25:36
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: hanna

Tycker redan din blogg är grym som den e <3 fortsättt bara sm du gjort :D

2011-10-18 @ 09:49:20
Postat av: Anonym

kaaan du inte typ lägga upp mera tips för gilar verkligen då du gör det ! kram <3

2011-10-18 @ 09:57:16
Postat av: julia <3

gillar din blogg mycket redan :) det är awesome att du varierar med dina inlägg <3 tycker mycket om när du skriver om din sjukdom för jag mår själv inte så bra <3puss och kram <3

2011-10-18 @ 11:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0