sanningar about myself and I

..jag är fjärdedels rumänsk, alltså är min morfar därifrån
..jag inte går i skolan för tillfället
..jag legat inne på sjukhus i över ett halvår från november förra året tills precis vid starten av sommarn pga min allvarliga depression/OCD sjukdom
..jag är översocial
..jag har världens absolut finaste vänner, och många som är äkta somtur
..jag älskar att läsa böcker, fast då självklart enbart ifall jag finner nån som faller mig i smaken
..jag gillar inte när folk säger åt mig
..blir ganska lätt irreterad, detär iförsig ett syndrom av min sjukdom
..jag har lirat typ de flesta sporterna nångång i mitt liv, fotboll i 10år om inte mer
..jag är rädd för döden ärligttalat, att man aldrig mer kommer finnas till nåmer och veta vad som kommer hända i världen sedan? dessa tankarna på de gör mig as scaryy och osäker
..jag måste alltid äta en macka innan jag ska gå å lägga mig, annars kan jag inte somna?
..jag älskar mörker, älskar natten och sena kvällar
..jag är säker men ändå så osäker, wierd iknow
..jag älskar att bjuda på mig själv! finns inga hindringar
.. och att jag ser ut som på bilden nedanför, fast haha oj vilken nyhet?


Kommentarer
Postat av: Vadico

Jätte snart ska jag träna massa pass med en kompis så jag ska gå och göra i ordning mej :D

Vad har hänt idag då? :)

2011-10-17 @ 16:50:23
URL: http://izabellegustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt söt!

2011-10-17 @ 16:57:00
Postat av: dajana

snygg blogg snygging :D

2011-10-18 @ 06:56:14
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: Erlendsigrid

Cool site ... I like it :)

2011-12-04 @ 12:41:33
URL: http://erlendsigrid.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0