men baby, om det bara va så enkelt

morsningkorsning! min ivriiiiga hund väckte mig nyss och säkerligen grannarna också.. han är uttråkad hehee så ska gosbusa lite med honom snart så han håller käft :) söööndag idag rå, but careface på de? mår ändå lika som på en fredag och lördag liksom, det håller i sig lika mycket varjedag, mitt fucking mående. gud, avlider... men ska försöka pallra mig ut i de förjävliga vädret och gå till papii senare under dagen. weell, vi får se om jag pallar. kollade aldrig på filmen jag skulle sett igår, för mitt nedladdningsprogram fucka sönder.. *suck* får se om det funkar idag ist. vill veeeerkligen se den hehee! kommer med ett grymt tiiips senare, så stay tuned säger jag bara! ;) pussss

ps. glöm inte smycke-tävlingen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dendär låten är fett bra :) mammas gata <3

2011-10-02 @ 10:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0