hårprodukterna jag använder!

jag använder mig utav dessa goa hårprodukterna;


där har ni allihoppa i samma hög. men nu fram enskilt till vad dom fungerar för och varför jag tycker om dom!

- scandinavian formula "glans-droppar"
"ger glans och vitalitet till ditt hår. hur får jag frisk glans på mitt hår 
och samtidigt ett bra solskydd? glans droppar gör håret glänsande blankt, 
reparerar kluvna hårtoppar och skyddar mot solens skadliga biverkningar.
"
♥produkten är en riktig höjjdare för håret, gör det verkligen stil rent och ger mycket glans!

den finns att köpa på bla. Kicks för 79kronor. inte ett dugg dyrt med tanke på hur bra den är.





- fashion professional shampoo "dry & coloured" hair med vitamin E & pro-vitamin
det här är shampoot jag använder för tillfället. fungerar galant för dom som färgat håret,
den håller i färgen och lyser fram den! alltså skapar glans i håret och läker det torra.
vet dock inte vart man kan köpa produkten mer än hos min frisör där jag köpte den, hehe..






- syoss repair therapy conditioner för "dry & damaged" hair

"den professionella hårdvårdsprodukten reparerar skadat och torrt hår. produkten har berikande ingredienser som giver håret styrka och frisk glans. den hjälper håret till att förebygga brutna hårstrån och hjälper till att bygga upp håret i djupet."
perfekt balsam för mitt hår, lik en bra hårinpackning!
köpt från SYOSS för ca. 70kr vilket jag tycker är ett kap för den stora flaskan!






Franck Provost heat protection spray
värmeskyddande medel inför plattning av håret eller hårföning. ja men heltenkelt, då håret är redo för att skadas. då har jag denna produkt som skydd, som får mitt torra hår att gläänsa!
finns att köpa på; åhlens för 69kronor!



& sedan:
min hårinpackning jag använder mig utav för tillfället. vanligtvis brukar jag använda en annan men mamii köpte denna denhär gången och det klagar jag absolut inte för!

hårinpackningar är alltid ett plus i kanten att ha i håret 1-2 gånger i veckan. speciellt att ha det i i flera timmar trotts att det bara står att man ska låta det verka i ca 5minuter. men det är bara ett t.ex. att ha det i längre än så är desto bättre!
♥ denhär hårinpackningen sunsilk care & repair är någon jag rekommenderar! ovanligt bra faktiskt. en hjälte för skadat och slitet hår. rengör det och gör håret glansigt och lent.



& tillsist den produkten jag tipsade om tidigare idag, silkesdropparna. checka mina tips så ser ni info osv av den där och eftersom jag tipsat den så är den klockren!




sisådärjaa, då har jag fått mitt sagt angående mina användbara hårprodukter.
alla är suveräna hår-tips som jag rekommenderar starkt! tackohej,pusssss

Kommentarer
Postat av: issa

tack så mycke för tipsen din blogg äger fett !! love to you :D

2011-10-02 @ 16:51:22
Postat av: pessys

sv: åh tack så mycket sötnos! Din blogg var väldigt fin med :)

2011-10-02 @ 17:23:16
URL: http://pessys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0