DAGENS LÅT!


Kommentarer
Postat av: rebecca

hejsan! jag vill börja med att tala om att jag är ett stort fan av din blogg eller om man kan säga så haha :p men älskar den riktigtmycket och får panik om jag typ råkar skriva in fel adress nåt slarvfel och inte kommer in på din blogg, då det står att den inte finns och ja, helt enkelt är jagh beroende av din blogg för du bloggar om så olika saker så det blir inte tråkigt nånstans, du är lätt den finaste och bästa bloggerskan ! så är det bara :) nu är det såhär att jag tycker det är skönt att du delar med dig och vågar sticka ut om din deprission, inte alla som är som du, fett modigt av dig och jag gillar det verkligen för jag känner själv mig deprimerad, har gjort det nu i snart ett år, orkar inte gå upp från sängen om mornarna och har ingen alls lust för någonting längre, säger alltid nej om kompisar frågar ifall vi kan göra något, jag är 14 år och för mig mår jag dåligt pågrundav en sak som jag helst undviker att ta upp här, men jag mår iallafall skit dåligt hela tiden som du gör och har börjat fått massa självmordstankar nu också, det blir bara värre o värre och jag har ingen att prata med heller.. känns fel och vet inte hur jag ska säga det, kan inte du ger mig tips på hur jag ska gå till väga, det skulle betyda mer än du anar, jag hoppas verkligen att du svarar på detta, än engång jag älskar din blogg, fortsätt såhär snygging pussar <3

2011-10-23 @ 17:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0