When a girl says "don't worry about it", you better fucking worry about it

godmorgon! klev nyss upp och livar upp min morgon med min älskade ben & jerry, finns ingen bättre frulle än de, mums! ska iväg till mottagningen idag och snacka med en läkare angående min sjukdom. hoppas det går prima och att vi kommer fram till något bra, någon bra behandlare till mig, behöver en ny start. ska chilla lite framför disney channel nu innan jag drar iväg, hehe får aldrig nog av barnprogram, inte på mornarna iallafall. är jag töntig för det, får jag väl la vara det då. och? har inte växt upp riktigt för det än så, haha. dock så missade jag julkalendern tidigare imorse så får ta igen det på svtplay via datorn sen istället. såg det igår och jag vart väl inte värsta frästad men den verkar vara helt ok. har ju bara sett ett avsnitt hitills så man vet ju inte vad resten har att bjuda på, tänker oavsett vad följa det, en tradition nu till jul att räkna ner dagarna, hehe. vet ni vad jag tycker? jag tycker ni mina fina läsare, ska komma med tips på om vad jag ska blogga om, känner att jag har lite fantasibrist. så släng gärna in en kommentar om vad ni tycker så blir jag glad så ska jag försöka uppfylla alla förslag! love to ya all
I will.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tycker du ska komma med dina åsikter, hissa och dissa och tipsa :) men gillar din blogg som den redan e :)

2011-12-02 @ 10:10:45
Postat av: LM

Älskar redan hur du bloggar! Fortsätt som du gör bara! Hoppas det går bra på läkarsamtalet :) Kram!

2011-12-02 @ 10:30:10
Postat av: Anonym

tycker du kan skriva av dig mer, jag har följt din blogg från starten då du blogga på myshowroom sedan dess och har läst egenom dina tankar och känslor texter massor med gånger för jag känner igen mig så bra! det känns skönt att läsa det för du skriver jättebra och så att jag känner igen mig så väl, du har faktiskt hjälpt mig! du är min förebild! älskar din blogg as mycke och när du hade paus va jag inte riktigt hel! annars tycker jag du är b'ästa bloggerskan som finns, fortsätt med racet du kört! inte fel att du ser sjukt bra ut också. kram på dig

2011-12-02 @ 13:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0