I'm hoooome!

nu är jag heeeemma från kiruna! "borta bra men hemma bäst". blev kvar där kortare tid än tänkt bara för att en del saker strulade till sig men vi hann iallafall med allting vi planerade att vi skulle göra. tillmestadeels av tiden åkte vi snöskoter, ååååh va galet det va!! fan va jag gasade på, så himla kul. haha.. är fan proffs på att köra skoter och eftersom jag inte är så lugn eller rädd utav mig så kan man ju tänka sig hur galet de va när jag körde. hehe tro det eller ej! ;) vi åkte upp mot de höga fjällen me skoterna och ba chillaaade där uppe, myspys! sedan en annan dag tog vi oss en tur i i kirunas lillacity , fick med mig julklappar och lite smink därifrån: svart nagelack, en mascara, kajal och lite annat. träffade ocksåå mina släktingar, de va trevlans! haha diggar verkligen norrländska dialekten, de tar typ en timme att säga endast en mening, så kuul.. kollade även på idolfinalen på fredagskvällen, hejjade på robin och hade hoppats på att han skulle vinna men amanda lyckades kamma hem skiten, tyvärr. men ärligt, tycker jag hon va bättre just den fredan men tycker robin presterat bättre gångerna innan så tyckte han va värd vinsten menmen, nu vann amanda fondell, bara att acca, inte dålig va hon heller, men robin är och kommer alltid vara min favorit! på tal om kiruna igeen, de va massa snö och sjukt kallt där uppe men de är klart, allra högst upp i sverige så vad förväntar man sig. flera ton kläder hade jag på mig men ändå frös jag, siiiick.. skulle inte palla med den kylan mer än några dagar, dooog fan. nerå men gud så kallt det va. känns chill att bo här i mitten av sverige, här det är lagomt året om! i jämförelse med norrland sååå. men de va najsigt att vara där uppe, måste definitivt göras om! speciellt snöskoter åkningen!! ska väl packa upp mina kläder o grejor ur väskan nu, sen ta mig en tupplur, är väldans trötteeeeer efter denna resan. tyvärr så glömde jag kameran hemma, LYYCKAT BELLAA!, så har inga särskilda bilder att bjussa på förutom nå egopic tagen med min lur, nöjj er med den. hör av mig laterooo!
sorry men va tvungen att täcka över min cpmiiin

Kommentarer
Postat av: becka

dina ögon är fett fina!!

2011-12-12 @ 12:24:29
Postat av: Anonym

Gud så fin du e =)

2011-12-12 @ 14:25:18
Postat av: Anonym

sjukt fina ögon

2011-12-13 @ 11:29:50
Postat av: fanny

jätte fin bild bruden!

2011-12-13 @ 19:05:01
URL: http://faenkvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0