moster

min älskademoster kom hit för en stund sedan med presenter till mig för att visa att hon bryr sig om mig främst nu när jag har det som svårast med min sjukdom blandannat och även som förskottsjulklappar. vi tog en trevlig pratstund med lite fika medan jag öppnade presenterna, mysigt och trevligt de! dessa goa grejor fick jag:
en parfym, body lotion och shower gel, allt luktar extremt gott!! mumsens
lösögonfransar, alltid behövligt och snyggt att ha!


en nagelfil. hade tänkt snygga till mina naglar imorn så de passar perfa till mig nu!

+ ett fint kort där hon m.familj sände mig lycka och kärlek.


är superduper tacksam över presenterna, verkligen! och för att du kom!!!
älskar dig moster och så resten i din familj såklart. ♥
pussssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

SO krämerna/parfymen luktar så jävla gott!

2011-12-20 @ 22:36:40
Postat av: eve

Älskar dig kusse min ! <3

2011-12-21 @ 15:16:28
Postat av: viktoria

det var värkligen gulligt av henne!

och krya på dig sötnos! :)

kram

2011-12-21 @ 18:04:29
URL: http://viktoriasslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0