OMFG :( sorgligt som fan alltså..

kollade nyss på denna sevärda videon & tårarna bara rinner och rinner..
staaackars pojke alltså, himla hemskt. FUCK mobbning!! så INTE ok!
men jag vet att man har styrkan som krävs att kämpa vidare
och inte ge upp pga all skit å alla idioter som håller på.
eftersom jag själv mårsämst inte pga mobbning dock men anyway,
och klarar av att vara jävulskt stark, styrkan finns inom oss människor!!
tiden läker såren, allting blir bara bättre och bättre dagarna som går,
man ska ha hoppet för att klara av att stå ut och vara stark.
och hoppet är så vääärt att ha! för det blir bättre med tiden, allt.
denna grabben kommer definitivt måbättre ju äldre han blir,
för då har fjollorna som håller på, mognat till å lärt sig vettoettikett.
superduper synd om honom nu men jag tror på honom,
att han klarar sig genom detta, det måste han, det ska han.
några kloka ord att tänkapå när allt är som värst, sanna ord för den delen:
"be strong now because things will get better. it may be stormy now but it can’t rain forever "

Kommentarer
Postat av: elle

SV ;Aw tack så jättemycket snygging! :D

aah visst e de snyggt, galet!



aw.. la ut den på min fb innan, så hemsk :(

2011-12-04 @ 15:56:41
URL: http://ellehansen.devote.se
Postat av: manda

sorligt som fan ://

vill du ha en länkbytning med mig? :)

2011-12-04 @ 16:01:36
URL: http://mmaaanda.blogg.se/
Postat av: Denise & malla

hej allt bra med dig? :)

2011-12-04 @ 16:23:44
URL: http://denisemalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0