känner att jag vart stark alldeles för länge nu..

nu kilar jag iväg till uppsala, till akademiska sjukhuset där jag kommer spendera hela min dag, ska ta prover för att se värdena av medicinen jag tar, byta psykolog osv. jag hoppas allt blir som planerat! kanske ska byta medicin också eftersom denna som jag tagit i drygt 2månader nu inte gett nå braa resultat, får se hur de blir. önskar att jag kan få den rätte medicinen som kan få mig att må bättre nån jävlaste gång. har testat, ja vad fan blire nudå, över 18olika mediciner dehär senaste året och ingen jäkel har gett gott resultat, gaaah blir så less.. sjukvården har gett mig fel diagnoser, proppat i mig fel mediciner som kan va farliga å ta om man inte behöver dom, men jag lever iallafall efter allt fel dom gjort.. nu måste denna diagnosen dom gett mig, vara rätt, men det är vi nästan 100 på.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Tack gulle! :)

2011-12-14 @ 14:52:18
URL: http://isabellasvarld.devote.se
Postat av: Anonym

min läkare sa att när jag höjde till 600mgg fanns det rum för att höja ännu mer. så vi höjde till 700mg och skulle kanske gått upp till 800mg om jag inte hade blivit helt emot mediciner just nu.. konstigt att du inte får höja mer, vilken läkare har du? kärlek till dig älskade tvilling <3

2011-12-14 @ 19:18:04
URL: http://handleder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0