It's all in my head, all in my head

saaaaaaknar thailand.. well, godmorgon mina underbara läsare! vart väckt av mitt fkin alarm på luren nyss, döööööö. ville somna om för jag är helt slut, hela jag.. och mör å allt sånt. superduper trött med andra ord! vill bara sovasovasova och sova lite till men nu är jag tvungen att gå upp för jag är väldigt stressad till akademiskasjukhuset i uppsala, ska liksom vara där om vilken sekund som helst så måste taggaaaaa nuva! haha lyckat att jag ens bloggar nu när jag är as stressad men deklart jag tänker på er i förstahand ;) ahw. på sjukhuset ska jag på ett läkarsamtal, checka upp lite med medicinen jag tar och även besluta mig för att börja med ännu en ny! nu hoppas jag förihelvette att denna nya ska minska alla jäkla tankar, allt tvång och allt som nu yrar inom mig som är så fruktansvärt. men hör av mig efter mötet! ha en nice dag sweethearts och en bra början på lovet! :*

Kommentarer
Postat av: amanda

härlig bild! :) lycka till hos doktorn! kram

2011-12-22 @ 11:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0