I answer u

svar; printscreenade min statistik, den ligger jämn nu på mellan 800-900 unika besökare dagligen. UNDERBART!
svar; åhåå vad glad jag blir av sånnahär söta kommentarer! hihi. :D
tack så jättejätte mycket sötis! va gullig du är :') skit nice att höra att du tycker de!!
tar åt mig som fan hehe så ska försöka hålla igång bloggen länge till för din och andras skull! hihi pussen
svar; är alla möjlig färgad, grön-blå-grå typ! och jag gillaaar att mina ögon bara blir grönare och grönare med tiden! :D åh, hehe tusentack!
svar; nemen uschdå, tråkigt att höra! ja, det är de verkligen.. tack, desamma!
jag tar allra högsta dosen av seroquel, 600mg, i hopp om att må bättre nån jävlaste gång.
och även ångestdämpande, lergigan. kramis
svar; käärlek till er mina fina saknade vänner!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oh så cooolt! Du tog upp min kommentar på bloggen!!! Kan inte älska din blogg mer än jag gör just nu<333

2011-12-12 @ 21:33:07
URL: http://blondysss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0