AW, en idolbild!

checkade min mail nyss och såg att jag hade fått en idolbild! så himla gulligt, hehe.. ett stort leende på läpparna skapades! bara för att jag har världens bästa och finaste bloggläsare, love to you!!! fortsätt gärna skicka nånting sånthär gulligt till min mail: [email protected] ,blir lika glad varjegång! u make me smile babys! :)
"hej isabella snygging, jag har gjort en idolbild till dig för du är värd det!! jag älskar din blogg sjukt mycket, ge aldrig upp bloggen så lovar jag att du kommer komma långt, är helt beroende av din blogg och kollar in den flera gånger per dag annars får jag panik! du bloggar om så intressanta saker och är min absoluta favoritbloggerska, kärlek till dig! :D kramar /sandra <3"

naw, vad glad jag blir! jättefint gjort av dig. tack så jätte mycket gullet!! :)

Kommentarer
Postat av: Anna T

sv: Tack så mycket ^^!

Hoppas du haft en bra dag med!

2011-12-07 @ 18:34:34
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Maja:D

Idolbild är du allt värd, håller med om allt hon säger :)<333

2011-12-07 @ 18:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0