5 tips till att bota din sex-stress!


Kommentarer
Postat av: cec- mode&skönhet

sv; tack så mycket! och detsmama =)

2011-12-14 @ 14:10:10
URL: http://nattstad.se/ceckarlssson
Postat av: frida

Jag är 17år och oskuld, har en pojkvän sen 2månader tillbaka men känner mig inte redo fast ändå känner jag tvång på att ha de med han, han säger att vårat förhållande inte blir lika stadigt utan sexet men jag trivs ändå bra tsm med honom bara med kärleken, nu är jag rädd över att han kommer göra slut med mig för att jag inte är redo än och vill ha, men tack så jättemycket för dina tips! dom hjälpte mig mer än du nog kan ana. jag älsskar din blogg cheyen, fortsätt tipsa om saker så blir den snäppet bättre ! pussen <3

2011-12-14 @ 14:47:45
Postat av: :))))

Goa tips! :) men snälla, visa upp outfitbilder!!

2011-12-14 @ 14:52:26
Postat av: Linnéa Sjögren

sv: tack detsamma finis!

2011-12-14 @ 15:36:05
URL: http://fettsjuktballt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0