what do u want from me?

tjeenixen snyggisar! vart inge bio för min del, för sjuk för att pallra mig upp ur sängen :( har bara legat och degat framför filmer typ. kollade på the last song blandannat, underbar film alltså, antar att ni sett den? annars äre bara klicka hem den genast ;) du kommer inte ångra dig! hoho, farmor har även kommit hit och pysslat om mig lite. hon handlade massa halstabletter till mig, mitt paket jag börja med igår är redan slut hehe, men det är ändå värre i min fuckade hals nu..hon kom hit med tjejtidningar till mig också som jag hade tänkt läsa när jag avslutat detta inlägget, och sedan lite snacks! mm. jag måste nog ha världens bästa farmor!

känner mig riktigt taggad med att blogga, har redan kommit upp i drygt 300läsare,tjocktnice! kom gärna med era egna förslag på vad jag ska blogga om, vill ju göra bloggen så intressant som möjligt för er. ohyes så dela med er av det ni vill se mer av!

nu ska jag checka lite i min fridatidning och se om min baby justin är med där ;) en fördel. hehehe. vi hörs senare, pussNdream


Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; Tack tack, detsamma :)

2011-09-19 @ 15:44:09
URL: http://nathalietegelstam.myshowroom.se
Postat av: Chriis

Sv: hehe tack dsm :) allt bra? :D

2011-09-19 @ 15:44:50
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/
Postat av: Adam

Fett snygg Bella:O<3;)

2011-09-19 @ 15:45:09
Postat av: Anonym

snygg!

2011-09-19 @ 15:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0