rubriker är överskattat

tjenaamittbena älskade läsare! jag är sjukt irreterad/trött/less och ja massa på samma gång nu. KUABVSIUAVBSIUVAC tack dedär behövdes.......alltså ni som va så säkra på att ni kunde få mig frisk igen och att de va en självklarhet att det gick med er hjälp. vad nudå? har det lättat till för mig humöret? har jag ett äkta leende på mina läppar nu? har mina negativa tankar slocknat? nej inte ett endaste litet skvett. efter all denna tiden, så är jag kvar på samma värdelösa nivå. ni suuuger, och tro inte att hoppet finns kvar nu. den är såå otroligt släckt, ok? byebye till er, klarar mig bättre utan ert stöd. ni är som å snacka med en vägg, hellow.. ja jag är väldigt lack nu! skulle inte ni va de om ni bärde en sjukdom och den bästa hjälpen som erbjuds inte räcker till..antagligen. iallafall så ska jag ta mig en raskande promenad nu i det skönskönaa vädret och lyssna på sofijah/issa låtarna som jag aldrig får nog av, grymma brudar som lyckas verygood med musiken. å deras texter stämmer så bra in på min situation också, helt sjukt fan. sorry för dehär tråkiga inlägget, kanske inte kul för er å höra om mina problem eller jaa. whatever endå min blogg, så ni avgör om ni läser inlägger or not, right? :) update laaaater aligator, pusss på er!

deppmode


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0