min kväll osv

godkväll mina fina läsare! vad hittar ni på nu ikväll? själv så har jag nördat mig lite framför MTV som spelar fettnajsiga program i stort sett helatin så blir lätt beroende när jag väl hamnat framför den kanalen hehe.., sen har jag tagit mig en lång promenix vilket behövdes imed att jag inte är på världens bästa humör..så det va rätt skönt, friska till mina tankar litegranna. och nu ska jag kolla på en skräckfilm med min syster och hennes pojkvän. mys, fast ne. för dom blire vell det. men vart är min kärlek då? blind.. har tokletat efter min kamera laddare idag också men fyfasiken va försvunnen den är, haha :( är nog ganska troligt att den befinner sig hemma hos daddii, ska dit imorn så förhoppningsvis får ni massa bilder i mitt nya fräsha hår då. är iallafall sjukt nöjd, lite ovant att se mig i brunt bara men I like it. har fått en hel del komplimanger om håret också av folk som hälsat på här hemma hos mamsii. men hörrinini, nu ska vi starta filmen, ooojoj, får se hur min sömn blir inatt efter den..brukar inte va så lätt för mig att sova efter skräckisar haha....speciellt inte när jag sover heltsjälv också. men får köra gamla stylen, kolla på en komedi direkt efteråt eller en barnfilm funkar bra det med. men vi hörs senare, ikväll(?) maybe. annars imorn. ha en mysig kväll! puss på er


dagens låt får ni här också! ja den har nötts en hel del today, så himla GO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0