jag saknar dig

hejhallååå! halsonten och förkylningen håller i sig skarpt..försöker göra bästa av situationen med lite te, mumsigt och bra för halsen! väntar in mat som pappa är å köper, inte vilken mat som helst, utan doooonken :D gotteligott eller vad?! älskart. men vem gör inte ;) ? förövrigt ligger jag justnu i soffan och har precis glott klart på en av schreckfilmerna. ikväll har jag lite planer på G. som det ser ut nu så blire bio, ska se filmen " jag saknar dig ", här är trailern till den; 

man kan undra hur många gånger jag kollat på ba trailern men den verkar såå otroligt bra! sorligtbra. kunde inte igga tårarna. då kan man tänka sig då helafilmen spelas. hehe..mascara rekommenderas nog inte

någon av er som sett den? isåfall vad tycker ni?

over and out,pussss


Kommentarer
Postat av: Nina

Se den!! Grymt bra film och musiken… kan inte sluta lyssna på Cilla turns och jag saknar dig som får en att bryta ihop. Kram på dig

2011-09-19 @ 15:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0