I answer u

svarpåditttal

en fråga angånde min depression;


hur länge har det varit så, och varför blev de så? kram, hoppas allt blir bra!

svar; ett bra tag..det började för drygt tre år sedan lite smått i mig och sedan har tankarna och allt förvärrats med tiden. och nu är det som värst. det är nu som jag är allra längst på botten och mår som sämst. och varför jag mår såhär? det finns ingen anledning faktiskt. som det är för de flesta som går in i en depression utan jag har fått en diagnos som en sjukdom bara. likaså som man kan få canser bara sådär. :( och tack du! hoppas jag med! kram

 

oj jag hoppas det blir bra snart du är inte värd att må såhär :( du är för snäll bella
och jag undrar bara vilken hårfärg du hade när du färga till brunt från blont? svara snälla!!<3

svar; tack gumman, du är snäll du! ,jag köpte någon särskild hårfärg från min mammas kompis som är frisör. så vet tyvärr inte vad den heter, har slängt förpackningen och det nu, sorry. men kan meddela dig det nästa gång jag köper den! puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0