hiss & diss alá bellsi

hiss

♥ piercingar - åh vad snyggt det är att va piercad, speciellt underläppen, tungan, naveln, örona, ögonbrynet eller vafan överallt inprincip är läckert, en extra accesoar sådär, det snyggar till en ;) så det hissar jag skarpt!

pi


♥ rosa/rött läppstift
 - går min andra hiss till! att ha det på läpparna gör facet så mycket fräshare och sötare, I laaajk it! 

tumblr_lqcb8nk4oq1r110zxo1_500_large


♥ musik 
- musik är livet, det kan ändra ens humör jag menar när man är nere osv så sätt på dunk musik så blir man ju fan en aning taggad. och tänka sig hur tråkig stämningen skulle va utan älskade musiken. goosh vad jag älskar musik, hehe fetaste hissen till det! 


♥ kepsar 
- så himla snyggt med en kepa på skallen, om den är snygg såklart! jag har min newyork kepa som jag tycker mycket  om, sicken läckerbit är den alltså! 

hihih


♥ pengar - ..så man kan shoppa och göra roliga saker med dom! och hur skön är inte känslan av att känna sig lite rik? ;) att man kan köpa dendär tröjan man verkligen beundrar för man har strålar till det. hehe hiss till pengar!! men diss till att inte ha några. 


♥ hårinpackning 
- en hjälte för håret!! 


rekommenderar denna goding som jag använder förtillfället!


♥ sanna vänner 
- ni som inte sviker, som finns där i alla lägen, ni är såå underbara! ni vet vilka ni är!


diss


• copycats - fyyyy på dom! att det ska va så svårt att va sig sjäääälv och hitta på eget


• falska jävlar - sånna som man tror man kan lita på, men som skapar rykten. och dom som ljuger om stora saker, goosh sanningen kommer fram tillslut, tänk på det nästa gång innan ni lyers öppnar er käft! psst 


• min sjukdom 
- räcker det med att säga så? :(


• folk som använder jeanstights utan fickor och visar baken - inte alls snyggt, förlåt för er som gör det men enligt mina åsikter ser det inte bra ut. utan ha en tröja som täcker rumpan om du inte bär fickor på dom, stor diss annars


• onyttigt - varför ska det alltid vara så att det goda är onyttigt och det äckliga nyttigt?..buuhuu borde va tvärtom ju. för man vill ju äta hur mycket som helst av det goda men ändå inte bli tjock....


• desperata killar - som frågar efter en nakenbild stup i kvarten, och så säger man NEEEJ och de fortsätter tjata,åh kräk på det. himla less på killar som håller på så helatiden...hehe ni som läser detta hoppas ni tar åt er och lägger av med ert tjat. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0