förortsungar i farten

tjeena eller med andra ord godmorgon(goddag)! sov väldigt obehagligt och dåligt inatt, fick gå upp ett antal gånger å snyta mig och hade heltenkelt bara svårt att sova, har somnat lite till och från men nu håller jag mig vaken. är rätt så pigg faktiskt bortsett från mitt mående dårå.. jääävla fitt förkylning..orka med detta liksom?!?, hellno!.. blir nog filmtittande och slapp i min säng today bara. och självklart ösa i mig massvis med halstabletter i hopp om att bli frisk fortare! ska nog starta igång filmen " förortsungar " nu! himla bra och ball film de alltså. hoppas er dag i skolan rullar på bra osv ;) hör av mig laaater to u sweetie pözzpözz
flr


Kommentarer
Postat av: sara

Sv: Din blogg är oxå jätte fin! :) allt bra? :D

KRAM

2011-09-19 @ 15:53:12
URL: http://biebersbaby.blogg.se/
Postat av: sara

sv: åh… Krya! :) jag mår toppen. lite tråkigt att skolan börjar… :/ vad gör du då? :D

2011-09-19 @ 15:53:52
URL: http://biebersbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0